Se full versjon : MIN Y 60
Her er bilen jeg bruker tildaglig å på turer og til litt offroad [attachment=0:b0260]29062008090.jpg[/attachment:b0260]
skodd for tyngre offroad? imponert hvor store hjul det er plasss til og virker på orginal nissan. har du modifisert noe for de hjula?
Reisende Mac
17-08-2009, 09:20
Voksent! :D
Hvordan orker motoren de hjulene? Har du gearet om transferkassa eller diffene? Min Y60 (lang GR, 2.8td) sleit selv med 31" med original utveksling :( og var følgelig lite egnet til terrengkjøring.
skodd for tyngre offroad? imponert hvor store hjul det er plasss til og virker på orginal nissan. har du modifisert noe for de hjula?
Hei :D Tyngere tja Bukes til det meste :twisted: :twisted: :twisted: Fra butikk og jobb kjøring til Snø å myrbading :!: Går med org fjærer enda :D (Skal opp 2") Så det er bare det som er skjert vekk til utbyggerne som er gjort :!: (CA 7-8 cm )
Voksent! :D
Hvordan orker motoren de hjulene? Har du gearet om transferkassa eller diffene? Min Y60 (lang GR, 2.8td) sleit selv med 31" med original utveksling :( og var følgelig lite egnet til terrengkjøring.
Hei :!: Ikke gjort noe med motor enda ,Men skal bytte turbo og mont ic Så blir det vel litt mer fres :D Driver å roter etter noe ang utveksling Så fårn se hva det blir :!: Så den er org enda men går greit å kjøre med :) :)
Reisende Mac
17-08-2009, 16:12
Jeg så en gang i tiden et eller annet Australs firma som leverte alternative utvekslinger til fordelingskassa i Y60.
Ellers så hadde jeg 2" OME hevesett på min, og det gjorde underverker når det gjaldt bakkeklaringen, samt hvordan bilen oppførte seg på vegen. :)
Ja har sett litt på det ! Men det gire kun ned lav ! Så må vel bli noe i akslene :D Er noe so er lev med 4,88 mot 4,625 Men er ikke sikker på om det blir bra :?: Blir jo bedre da :D
Bjørn-Erik
17-08-2009, 18:16
Hei :wink:
Har ett par bilder av Øystein sin lille grå også da, tøff bil det og 8)
[attachment=1:6fca4]Br.Dal 3.jpg[/attachment:6fca4][attachment=0:6fca4]Br.Dal.jpg[/attachment:6fca4]
Bjørn-Erik
:safari: :safari:
Får vel syne frem din å da Bjørn erik[attachment=0:b082b]1402200.jpg[/attachment:b082b] Et fra Rally VM
Da ha det vert stille her lenge nå ! Men det skjer jo litt har vert på Lillehammer nå å hentet en Thule polar 100 så blir det litt bedre plass til ting å tang !!!!!
Da var årets julegave på plass !!!!!!!!!!!!!!!! 2" OME sett
God Jul da! Gavene kom tidlig for min i år.
Da er y 60n på opprasjonsbenken ! Fikk plukkt ned for akselen i natt ! Skifter alt på den å ! så i kveld blir det montering Av foraksel å OME Sett ! Bilder komme vis jeg husker Kamera !
Harald Hansen
30-12-2009, 12:07
Dette blir sikkert bra! Om du glemmer kameraet må du i alle fall posere bilen i vinterlandskapet så vi får sett sluttresultatet.
Friskmeldt !! Bilder kommer!
Bjørn-Erik
08-01-2010, 11:27
Hei.
Nå må du få lagt ut noen flotte bilder av julegava di snart..
Er spent på å se åssen den nye looken til "den lille grå" ble.
Bjørn-Erik.
Brrrrrrrrrrrrrrrrr ! Kamera har froset !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da har jeg fylt rødsprit på kamera så da prøver jeg !
Bjørn-Erik
08-01-2010, 17:38
Hey hey.
Se det ja Øystein.., flex´er jo foran også jo, det er bra..
I motsetning til min, som en hvis person "med revolusjonerende bil-kunnskaper" ordnet..
Bjørn-Erik.
Da har den lillegrå Fått ny vannpumpe ! Da den fant det for godt å begyne å lekke etter å stått inne det meste av jula. Å fått masse nye deler ! Så var det takka ! Tror den har blitt bortskjemt ! Er jo et par pakker på tur i posten å !Har kjør 2 år nå uten noe anet en olje å fett nå å da .Men først begyner da skal den vist ha mer !!!!!Ps oljetrykksbrytern har begynt å lekke Å
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.