Se full versjon : Nye brukerregistreringer
Harald Hansen
06-09-2009, 22:20
Vi har hatt en eventyrlig økning nye brukere i sommer. Siden juli har vi vokst med rundt 30%! :!: Mange av de nye har begynt å bidra også, og det er bra.
Økningen er dog en smule overveldende, så jeg har bestemt meg for å reduserere tempoet litt. Jeg skrur av nye brukerregistreringer fram til 1. november. På den måten håper jeg vi har overskudd til å ta i mot våre nye medlemmer på en god måte. Jeg sier ikke at vi har hatt alvorlige voksesmerter ennå - jeg håper å unngå voksesmertene så langt det lar seg gjøre.
Så vi er nå inntil videre et lukket selskap! Konjakk og sigarer i salongen! :mrgreen:
Kom inn i varmen i grevens tid da.... :elg:
Spesielt..... :shock:
GD300
Første gang jeg har opplevet et forum som ikke vil ha flere medlemmer ja....
sv1 erik
06-09-2009, 23:15
..... Konjakk og sigarer i salongen! :mrgreen:
På denne tiden av døgnet tror jeg at jeg tar et glass juice og en kjeks. God natt. :)
Reisende Mac
06-09-2009, 23:18
Det er vel ikke noen direkte motvilje mot å få flere medlemmer skulle jeg tro. Snarere en liten frykt for at ting skal vokse for fort, ta av helt av, og komme ut av kontroll...
Spesiellt hvis man ikke har mulighet til å følge med som moderator hele tiden. Så vidt meg bekjent er det vel ikke fryktelig mange som deler på moderatorrollen her inne. :wink:
Men, la oss nå få våre nye medlemmer varme i trøya, så tenker jeg nok at 'sjefen' ser at vi er modne for å ta imot ytterligere nye medlemmer :D
Harald Hansen
07-09-2009, 08:28
Spesielt, kanskje, men jeg håper det virker. Det er vel mange av oss som har vært med i fora med "voksesmerter". Jeg håper å unngå noe av det her. Dessuten er det ikke mengden bidragsytere som er det viktigste, men kvaliteten på diskusjonene. Og så vil dette hjelpe meg noe når en oppgradering av forum-SW blir rullet ut om noen uker.
Som ny bruker lurer jeg på... Er dette et privat forum? hvem eier og drifter det?
Harald Hansen
07-09-2009, 13:33
Det er jo et privat forum, ja, og eies av undertegnede.
Som ny bruker lurer jeg på... Er dette et privat forum? hvem eier og drifter det?
Hvis du kikker litt etter så vil du fort finne ut at 99% av alle diskusjonsfora som dette er privat eiet og drevet av entusiaster.
Selv fora som fremstår som svært profesionelle er ofte drevet som bigesjeft ved siden av vanlig jobb.
Tror dette blir bra jeg Harald!
Du har jo oppgitt både dato og begrunnelse for den midlertidige begrensningen, og det er tross alt ikke sååååå lenge å vente for en som vil være med.
:safari:
Skrotsnokelaget
07-09-2009, 17:13
Helt grei å bremse litt på nye medlemmer. Vi kan jo kalle oss en eksklusiv klubb og drodle fram noen harde opptaktsvilkår for å få være med :elg:
Var ikke negativt ment fordi om jeg spurte om forumets eier..... kjenner selv til andre forum. TomTom forum driftes av Nystul Navigasjon, offroad.no driftes av to personer, men det er registrert med foretaksnummer med foretakstype DA. LPGguidens forum er rent privat.
Var kun nyskjerrighet fra min side.
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.