Se full versjon : Gråtass 1949 bensin.
Reisende Mac
09-09-2009, 19:59
Langt ifra strøken Gråtass selges!
1949-modell med bensinmotor. Jeg har aldri hatt start på den (eller prøvd å starte den). Motoren har stått de sise 6-8år med ny motorolje, og sviver lett og fint rundt. Veldig lite rust. Bakdekkene MÅ byttes. Mangler batteri, eksosrør og glasset på vannutskilleren.
selges for 3500,-
Traktoren må hentes på henger hos meg på Kongsberg.
Oj !!! Er det contintal motor i den :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: EVNT Prod NR :?: :?: :?:
Reisende Mac
09-09-2009, 20:41
Ojda! Nå spør du vanskelig. Jeg skal se hva jeg kan klare å finne ut av jeg. Et øyeblikk....
Om du skal ha traktor'n så kan jeg dra den opp til treffet jeg veit du :elg: :elg: løp å kjøp øystein
Reisende Mac
09-09-2009, 20:53
Jeg klarte ikke å finne ut noe nå i mørkten, med bare lommelykt. Vet ikke helt hvor jeg skal lete, men jeg fant altså ikke noe preget i støpen på blokka eller noe sånnt nå umiddelbart. Er du i traktene en dag, kan du jo stikke innom og titte på den hvis du vil.
:D Sitter fordeleren midt på blokka ? Eller nesten bakerst?
Reisende Mac
09-09-2009, 21:11
Fordeleren sitter midt imellom sylinder 1 og 2 når man teller forfra. Coilen sitter midt på blokka, og oljepåfyllinga baksert, rett over starteren.
slik: :D
http://i146.photobucket.com/albums/r241/ReisendeMac/TPH-bilder/tassen.jpg
sv1 erik
09-09-2009, 21:21
Ikke meningen å kuppe tråden men dersom du er glad i gråtasser med MOTOR, tilgir du meg sikkert. Kom over denne: Spill av http://bygda.traktor.no/video/graatasslauget-paa-tur
Er en standarmtor det der ! F... Å Men kommer det ikke noen andre så Kan jeg vel Takke ja til tilbudet om å få den med opp til treffet ,hvis det ikke er formye bry da ? :D
får henge på hengerfestet igjen bare og høre om noen her på forumet kan stille en henger til rådighet. Går like sakte med henger som uten for meg
Reisende Mac
18-09-2009, 09:55
Nå Øystein,
Skal Ruffsen ta den med oppover til deg? ;)
hmm, stor munn straffer seg alltid!!
:D :D :D Hadde vel håpet noen andre kjøpte den :!: Blir vel bare stående her den Å :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Reisende Mac
18-09-2009, 23:12
Hehe! Ja, det er jo det som skjer. :elg:
Nei, da slipper nok Ruffsen å dra henger da. :wink:
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.