PDA

Se full versjon : Nedetid senere i dag

Harald Hansen
08-10-2009, 16:42
Forbered dere på litt nedetid i kveld. Alt fra 20 min til tre timer, tenker jeg.

Harald Hansen
08-10-2009, 21:13
Da har jeg fått lagt til den siste sikkerhetsoppdateringen. I tillegg laget jeg tre nye underfora og flyttet litt på poster.

Et administrativt og testforum ble laget for å ha det samlet ett sted. Post testene deres der, så sletter jeg dem en gang i blant (hvis dere ikke får det til helt selv).

Et internasjonalt, altså engelskspråklig, underforum ble etablert, for en gang i blant får jeg henvendelser på engelsk, og fra nå av kan jeg henvise de til forumet. Børst støv av skoleengelsken og delta!

Det tekniske underforumet ble delt i to, ett for kjøretøyer og relatert utstyr, og ett for annet tur-utstyr. Det underforumet begynte å bli litt stort, med flere tusen innlegg.

Jeg tror ikke det blir noe fler underfora med det første, med mindre noen har noen geniale innspill.

Harald Hansen
08-10-2009, 21:40
Jeg tror ikke det blir noe fler underfora med det første, med mindre noen har noen geniale innspill.

Der løy jeg, forresten. Det blir et presentasjonsforum for nye medlemmer. Det blir mest aktuelt etter 1. november, da...

Skrotsnokelaget
08-10-2009, 21:42
Dette blir bra Harald :)

OneTen
08-10-2009, 21:55
Enig . Godt jobbet Harald

Dette blir bra Harald :)

kaldenord
08-10-2009, 22:02
Ser bra ut med de nye under forumene.