Se full versjon : Reklame
Harald Hansen
23-10-2009, 21:11
Jeg har skrudd på litt reklame, via Google Adsense. Vi hadde dette tidligere også, men det forsvant i en eller annen forum-oppgradering. Foreløpig er dette et eksperiment. Den kan forsvinne igjen hvis reklameopplevelsen blir for påtrengende.
Hensikten er å få litt tilbake på kontoen for lisenser og serverleie. Jeg driver også å vurderer andre finansieringsløsninger, men alle løsninger har både fordeler og ulemper.
Foreløpig er det visst bare veledighetsannonser. Det endrer seg vel etter hvert som Google får profilert nettstedet.
Skrotsnokelaget
23-10-2009, 22:08
Jeg donerer gjerne noen kroner til drift av forumet. Hvis du har paypalkonto er det vel kurant å få til en frivillig donasjonsordning.Mener å huske at Sig har en sånn ordning på lpg siden sin.
Bernhard
25-10-2009, 15:08
eg slenger med glede noen kroner i kassa for å slippe reklame. Harald, du skal ikke betale fra egen lomme, dette skal vi alle dele på.
Kjører nå gjennom Drammen og sender fra bilen med mob bredbånd og nytt trådløst tastatur på knærne. E kjører.
Bernhard
Slenger meg på her jeg Å!!!!Evnt salg av T skjorter / Klær / Kistremerker da ????Ps Bernard hva sier du vis du blir stoppet av Politiet med data på fanget da ??????Eller går det under handsfree når tastaturet er trådløst ????
Reisende Mac
25-10-2009, 20:34
Nå presiserer ha jo at det er E som kjører da, så da går det nok greit. 8-)
Reklamen har ikke plaget meg nevneverdig mye så langt, men jeg bidrar jo gjerne hvis det trengs. Forøvrig ser jeg ikke noe galt i å ta litt fortjenetse på f.eks skjorter, hatter og annet relatert utstyr :)
oppi dala hær bety E jeg !!!!!!!!!!!!Tenkt itte(Ikke) så langt E (Jeg)!!!!!
Harald Hansen
25-10-2009, 22:19
Jeg har lagt på et ganske beskjedent nivå reklame, da. Siden det tydeligvis er betalingsvilje blant folket får jeg gå litt i tenkeboksen på dette. En mulighet er reklame bare for ikke-registerte brukere, eller en eller annen variant av dette. Men først skal jeg la reklamen stå et par uker for å se om det i det hele tatt har noe for seg.
Jeg skal selge litt fler klistremerker før jeg tør trykke opp et opplag t-skjorter, men det nærmer seg, det nærmer seg...
Tar 4 jeg da vis di kommer i barne størelser å ???
Tar 2 voksne og 3 barn Av t skjorter eller hva det måtte bli. Men for å få det i gang, har en disco uten merker på jeg Harald!! Og medlems kontigent vil jeg gjerne betale. Forresten, er noen som ønsker å betale for at du åpner for nye medlemmer og forøverig...
Harald Hansen
26-10-2009, 06:49
Kom innom og hent noen klistremerker, du. For øvrig minner jeg om at klistremerker kan bestilles hjemsendt (http://turpaahjul.com/forum/showthread.php?t=1410).
Og på søndag åpner det igjen...
Jeg donerer gjerne noen kroner til drift av forumet. Hvis du har paypalkonto er det vel kurant å få til en frivillig donasjonsordning.Mener å huske at Sig har en sånn ordning på lpg siden sin.
Ja har det, var helt kurrant å ordne til den... hehe var litt morsom når jeg fikk inn 10kr fra en kar da...... men når det kom fra Estland så var det nok litt for han lell....
Harald Hansen
26-10-2009, 20:23
Ja har det, var helt kurrant å ordne til den... hehe var litt morsom når jeg fikk inn 10kr fra en kar da...... men når det kom fra Estland så var det nok litt for han lell....
Hvis alle som bruker nettstedet ditt spytter i en tier hver så blir det nok penger av det.
Har jo enkelte måneder over 13000 treff, så det hadde hjulpet det.....
Uten å lage noen diskusjon om hvor mye slik googleinntekt kan komme på, er men ikke avhengig at folket faktisk går videre på annonsene?
Harald Hansen
26-10-2009, 20:45
Jo, man er det. Det er i teorien mulig å få inntekt på viste annonser også, men jeg tror ikke noen annonsører bruker den måte å annonsere på.
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.