PDA

Se full versjon : Peugeot bobil

radovan
15-04-2010, 22:40
Dessverre har eg ingen bilete her og no, men det skal eg ordne ein gong. Snart, håpar eg.

Det er ein heilt vanleg treig bobil basert på Peugeot J5 frå 1987, med 2,5 diesel, framhjulstrekk og vanleg 1987-stuk.
Utstyret er ganske ordinært: Gass til bluss og oppvarming, ferskvatn i tank med pumpe til kran på "kjøkken" og "toalett".
Porta potti på do, fem soveplassar rundtom og med 12V og 220V lys og diverse her og der.

Ingenting å slenge seg i veggen etter, med andre ord, men likevel eit lite mirakel når ein ser kva det kan gjere for ein familie på fire og korleis det blir å reise på tur i høve til før.

Ungane har det mykje betre når dei får sitje lyst og luftig og teikne attmed eit bord, og om nokon må på do eller må ha noko å ete, er det berre å ta ein kjapp stopp på vegskuldra eller på ein møteplass.

Dessverre er det teikn til litt rust her og der, mest under bilen, men eg har jo tenkt å gjere noko med det.

Eksosrøret er og kaputt, men det skal eg fikse med Biltemakomponentar. Og kanskje det er ein liiiten lekkasje på dieseltanken, men det har eg ikkje funne ut av enno.

Rune R
20-04-2010, 10:40
Hei.

Høres ut som en kjekk bil.
kikket på denne typen (og nyere) da jeg bygde opp min lille toyota.
Er mye plass i den bilen din som jeg er misunnlig på :)
Spørs om det ikke blir en peugeot neste gang nå som jeg ikke jobber for toyota lengere.

Håper du kommer med noen bilder snart :)

radovan
20-04-2010, 20:30
Eg må prøve å få fram kameraet ein dag snart, men bilen står enno på "vinterlagring". Det vil seie på nedsida av fjøsen med ei presenning over seg. :-D

Men sidan eg kjøpte motoroljefilter i dag ligg det i korta at det snart blir vårpuss, og då skal nok fotografen få sleppe til!

radovan
01-06-2010, 17:05
No har eg bytta motorolje for lenge sidan, utan at noko fotografering vart gjort.

Etter mykje fram og tilbake bestilte vi fortelt til bobilen. Fint med litt ekstra område tilgjengeleg. Når ein er to vaksne og to born blir det for trangt.

Det var spinndyrt, men det er det jo alltid når ein kjøper noko "spesielt". Kjøp eit tau til båten og det er 300 kr per meter. Skal du ha same tauet til å henge deg i kostar det 15 kr.
Men vi fann ut at det trass alt var billegare enn å bytte bil;-)

Eg kjem sikkert til å bruke det til overnatting i tillegg, for det er so trangt i dei andre sengane at den revmatiske kroppen min protesterer og reduserer gleda ved elles fine turar.

Det var bestilt på torsdag og kom i dag, tysdag. Skal på helgetur fredag og då skal det testast. :-)

radovan
03-07-2010, 19:31
Nokre gonger hadde det vore best å la ting vere i fred.

Skulle ta ut dassen for tømming. Den viste seg å ikkje vere heilt tett. Var visst ikkje heilt lukka.
Resultatet vart jo piss over heile badgolvet. I iveren etter å få det ut slik at ein kunne få vaska vart det stappa opp i ein stor balje og manøvrert ut døra.

I forbifarten sparka eg til brannsløkkaren som gav frå seg eit puff med støv over heile framre del av bilen. Innvendig, sjølvsagt.

Etter mykje vask og støvsuging tenkte eg å gjere noko vettig og pussa litt på nokre rustbobler på framskjermen. Der hadde visst ein eller annan vore før meg og brukt veeeldig mykje sparkel og det er ikkje mykje igjen av hjulbuen no.

Trur eg må finne noko å maskere det med, for å sparkle alt det berre for å få bobler i lakken igjen om eit år...
Har nokre gamle plast-bredde-greier liggande som kanskje kan brukast.

Som sagt, av og til...

Terje K.
04-07-2010, 13:51
Du er ikke alene, om det er noen trøst.

Jeg ser for meg at Gudene sitter og fniser i operasjonsrommet sitt, når de har bestemt seg for å teste vår styrke og utholdenhet:
"Hi, hi. Skal vi se om han tåler én ting til?" :)

Når det - stadig vekk - skjer med meg forsøker jeg å tenke på hvor suverent uovervinnelig Land Rover-helten Andrew tar det, ved å puste rolig og snakke lavt med seg selv: "Aj, aj, aj, aj ..."

http://www.youtube.com/watch?v=t127UCrtvLw

Det virker alltid, når jeg får det til. Fredag kveld, for eksempel, da jeg skulle fikse litt opptenningsved til grillen, klarte jeg å banke en lang flis inn i fingeren, og skvatt sånn at jeg glapp øksa på foten. Etter litt Andrew-ajaj bøyde jeg meg for å plukke opp de opptenningsflisene som havnet i søppeldunken. Jeg hadde glemt at jeg en halvtime tidligere hadde kastet oppi rørepinnen, filler med maling på og snerk og klumper fra den gamle Arcanol-boksen.
Det jeg egentlig drev med, før impulsgrillingen, var nemlig maling av -spokefelger til Tomaten. Finishen ble forøvrig helt råtten. Jeg skulle spedd den aldrende arcanolen med litt owatrol, men glemte det óg. Det var nok tabben som utløste resten av tullet.
Nå må jeg nok kamuflere det elendige grunnarbeidet med matt olivengrønn maling.
Felgmalingen var forresten noe jeg fant på som en pause i de endeløse funderingene på hva som vil være de multi-perfekte sommerdekkene på Rustikk-Roveren. Jeg har ennå ikke klart å konkludere.

Fortsatt god sommer :D

Mvh Terje K.

GD300
04-07-2010, 15:01
Murphy tar deg når du venter det som minst, som Terje K såfint beskriver...

Fatt mot, du har sikkert mange fler tabber igjen å utføre...

JCP
04-07-2010, 16:23
Etter å ha tilbragt (les: ødelagt) store deler av gårsdagen på Ikea, er dagen i dag viet til montering og installasjon av diverse sponplateprodukter i heimen.

Da det første garderobeskapet var satt sammen, bar vi det inn på soverommet. (Nå passer det fint å si nevne at rekkehuset vårt ble bygd av Block Dattne i 1978 ). Som vanlig kunne jeg observere at golv og vegger spriker i alle retninger; på den meteren som skal beskapes, så er det 1% fall i gulvet og veggen har like stort avvik fra lodd! Dette fører da til (igjen som vanlig) at en hver enkel monteringsjobb blir et omfattende snekkeriprosjekt :-(

Reisende Mac
04-07-2010, 18:09
Etter å ha tilbragt (les: ødelagt) store deler av gårsdagen på Ikea.....

Jeg har hatt mange turer på Ikea den siste tiden, og det har i grunnen ikke vært så ille :???:. Kanskje fordi vi utelukkende har sett etter møbler som kunne modifiseres for å passe i turbilen ;-)

Når det gjelder vegger som ikke er i lodd, og gulv som ikke er i vater, så er ihvertfall de hylle/skap-modulene som jeg kar benyttet i bilen levert med justerbare ben. Her kan hvert hjørne justeres er par cm, og dermed tilpasses ugjevnt underlag.

JCP
04-07-2010, 23:53
Bobiltråden er nå offisielt sporet av :oops:

Jeg har hatt mange turer på Ikea den siste tiden, og det har i grunnen ikke vært så ille :???:. Kanskje fordi vi utelukkende har sett etter møbler som kunne modifiseres for å passe i turbilen ;-) Ja, hadde det vøre så vel :-P

Når det gjelder vegger som ikke er i lodd, og gulv som ikke er i vater, så er ihvertfall de hylle/skap-modulene som jeg kar benyttet i bilen levert med justerbare ben. Her kan hvert hjørne justeres er par cm, og dermed tilpasses ugjevnt underlag. Dette gjelder dessverre ikke Pax og Billy, men jeg kan bore, sage og skru til det meste passer. Forøvrig interessant at 50 cm hos Ikea er 49,5 cm hos meg :shock:

Sånn! Nå kan Erling få tilbake bobiltråden sin ;-)

groentas
14-09-2011, 21:42
Jeg synes en Peugeot J5 med turbodiesel og 4x4 i Tyskland ser interessant ut.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=151138678&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=MH&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&vehicleCategory=Motorhome&segment=Motorhome&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=1965-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&transmissions=MANUAL_GEAR&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1&adLoadingVersion=bottom
Er den noe ala den du har, Radovan, med unntak av (motor og) drivverk?
Hvordan er erfaringene dine med bilen så langt?
Fungerer den bra som campingbil?
Er den grei å kjøre?
Bilen i Tyskland burde vel kunne brukes både i Norge og på Island?

radovan
18-09-2011, 10:48
Heisan, Grønntass!

Denne er mykje lik den vi har hatt, litt annleis møblering berre.

Desse bilane er overraskande greie å køyre, synest eg. Når ein ser dei tenkjer ein lett at dei voggar og er ugreie på vegen, men det er faktisk ikkje so gale.

Vår er utan turbo og er sjølvsagt ingen rakett, men heng faktisk ganske greitt med for det. Lange og slakke stigningar er det vanskelegaste, då misser ein forholdsvis meir fart i ein slik enn i ein personbil og kan lett skape kø. Då er det viktig å passe på bak seg.

Elles er det viktig å hugse på at dei ofte går med maks belastning med tanke på kva vekt chassiset er konstruert for, og bremser og slikt kan kjennast litt spinkelt med det same.

Bilen har vore driftsikker og grei, vi har skifta eit hjullager og sveisa ei giroverføring og det er det eg kan kome på.

Ganske rimeleg i drift og, ca 1,1 på mila.

Girkassene er eit svakt punkt på desse og mange må overhalast. Det var heldigvis nettopp gjort på vår då vi kjøpte han.

Vår vart etterkvart for liten og ny og større vart innkjøpt.

Det var meininga å pusse litt på den gamle og selje han etter PKK i sommar, men pga sjukdom er bilen berre blitt godkjent og ingenting meir har skjedd.

Derfor vurderer eg å selje han til redusert pris sidan det ikkje er veldig oppløftande at han berre står her enno. Kunne ikkje dette vere ein super russebil?

Forresten, her er ein annan tråd frå tidlegare med eit par bilete: http://turpaahjul.com/forum/showthread.php?t=2353&highlight=bobilen

groentas
18-09-2011, 13:39
Det ser ikke ut til at det er belter i baksetet på bilen i Tyskland. Jeg er også i tvil om det er plass til to personer i det, ettersom sofaen på høyre side er 80cm bred. Vil kanskje sete inn bakseter fra VW Caravell, ettersom seteryggen på dem kan legges helt ned.
Var det belter i baksetene i bilen da du kjøpte Peugeoten din? Er skapet bak forsterket for innfesting av beltene?
Ettersom vi bare har en unge har jeg også tenkt på muligheten av at alle sitter foran. Men det blir vel fort trangere enn en ønsker.
En annen, enklere spørsmål: Hva er dekkdimensjonen på disse bilene? Hvis jeg skal bruke den på Island vil det vel være å sette å noen som er litt større?

groentas
20-09-2011, 10:11
Første tilbakemelding jeg fikk fra selgeren var at bilen ble solgt på søndag.
Så det var tydeligvis flere som syntes den så fin ut.

radovan
20-09-2011, 11:23
Bilbeltefesta bak er ikkje spesielt forsterka og eg tvilar på om dei har vore viste på Biltilsynet nokon gong.
Eg hadde tenkt å sjå på det, men det vart jo sjølvsagt ikkje...

Er det plass til tre personar framme, då?
Eg har aldri sett desse med meir enn to framsete.

Dekkdimensjonen er som regel 175x14 på dei som manglar turbo. På vår "nye", som har turbo, er dimensjonen 195x16.

groentas
24-09-2011, 08:04
Så på Finn, og der vare det et par med tre seter fremme.
Men det blir nok for trangt for annet en korte turer.

radovan
24-09-2011, 15:26
Ja, eg synest det er ypperleg plass med to vanlege sete, men om ein skulle kilt inn ein tredje person i midten ville det neppe blitt komfortabelt over tid.

No ligg min og på finn, forresten.

Og ein liten korreksjon, han har 185x14 i vognkortet...

trønder
24-09-2011, 17:05
Du burde spandert nokre bilder innvendig trur eg. Til den prisen burde den gå fort.

Lykke til med salet. http://www.finn.no/finn/car/caravan/object?finnkode=30848471

radovan
24-09-2011, 20:29
Det er jo alltid so himla vanskeleg å få ordna dei bileta... . :lol:

Dei må ordnast før eller seinare.

trønder
24-09-2011, 20:41
Og helst når annonsen er fersk og spretter opp når folk trykker på "nye i dag".

radovan
25-09-2011, 10:31
Det er ikkje alle som har ditt profesjonelle forhold til finn, veit du! :lol:

radovan
27-09-2011, 13:35
No ligg han ute med 18 bilete og oppdatert informasjon! :-)
Løp og kjøp!

Har fått nokre bytteforslag til no, men vil jo helst ha kontant på labben.