Se full versjon : Land rover G4 jakke til salgs
Gjermund
05-06-2010, 11:42
Heisann. Jeg har ei G4 Challenge jakke til salgs. Jeg fikk smisket meg til denne hos en LR forhandler for noen år siden, da drømmen om en land rover var på topp.
Nå er vel både den drømmen og jakka lagt i skapet.
Jakka er str XXL, den passer godt for XL mennesker med en god tykk genser under. For å sei det på sørlandsk, Den e himla go å gå me.
Pris: Ja, det kommer vel an på deg det:-P
Terje K.
05-06-2010, 12:03
Unnskyld at jeg blander meg inn, men et lite tips:
G4-jakkene er veldige fine de, men små i størrelsene, har jeg konstatert.
Denne "XXL" er mindre enn nordisk "XL" (som i f.eks. Snickers, Norrøna, Fjällräven)
Mvh Terje K.
Gjermund
05-06-2010, 12:09
Vel. jeg er en XL størrelse og for meg så er denne jakka litt for stor, men det gjør jo at den er god å krype inni når det er kaldt.
Jeg har samme jakka, og den er ikke liten i størrelsen.
Det må være noen andre klær du har prøvd Terje.
Dette er en jakke med tykk og god fleece.
Terje K.
05-06-2010, 16:23
Det må være noen andre klær du har prøvd Terje.
Javisst :-) det så jeg da Gjermund la til bildene. Jeg har en helt annen, svart, sånn litt gummiaktig nylon, som jeg tror syklister&fotgjengere kaller 'teknisk' plagg, kanskje? I min enfold trodde jeg selvsagt at det var bare én G4-jakke. Det eneste disse jakkene har felles er merket på bringa.
Dermed tar jeg tilbake alt om størrelser - bortsett fra at min er litt for liten. Dét er jeg i det minste sikker på! - tror jeg :-)
(Til min unnskyldning anføres at jeg så gammel og så lite orientert om moderne klær at jeg f.eks. fortsatt omtaler M75 som 'den nye feltjakka' ..)
Mvh Terje K.
Harald Hansen
06-06-2010, 09:01
For salgsannonser er prisantydning obligatorisk... :)
Gjermund
06-06-2010, 20:09
Huff Harald, du er så streng. Jeg har ikke helt peiling på hva denne er verdt, Jeg synes det er lettere å gi bort noe enn å få bestemt meg for hva jeg skal ta for det. Men Jeg tror jeg sier en sånn blå dings som det står 200 på er greit for jakka:wink:
ole_jacob
06-06-2010, 22:07
Generelt kan sies at de klærne som selges som Genuine LR Gear er store i størrelsene :)
Gjermund
08-06-2010, 17:18
Da er jakka solgt:D
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.