Se full versjon : Skattejegerens Doka
skattejegeren
12-08-2007, 16:05
Vel, jeg får vel prøve å skrive noen ord om turbilen min jeg også da. En 88 synkro doka som hadde stått lenge til salgs på Auto DB. Så vel litt bulkete ut og matt lakken. En telefon til eieren bekreftet bildene (bulkete og matt), men han påstod at bilen var teknisk bra. Fikk prutet litt på prisen og dro å så på den. Bilen virket ikke så værst den, men enda viktigere var det at eier virket veldig erlig. Handel ble det i hvertfall. En gassvaier som hang seg opp innemellom(ubehagelig) måtte byttes, men ellers har alt fungert greit. Etter tips fra Steinn her på forumet fikk jeg tak i en hardtopp til planet. Fikk også tak i aluminiumsplater til planet. Hjula er byttet til 15 toms (og det hjalp godt). Relativt varmt inni kupeen på disse bilene, så litt sota ruter på rull var fint. Rust finner jeg overaskende lite av. Har en del planer videre med den, men først en tur på EU kontroll tenker jeg
http://i180.photobucket.com/albums/x79/skattejegeren/S5030661.jpg
http://i180.photobucket.com/albums/x79/skattejegeren/S5030648.jpg
Harald Hansen
12-08-2007, 20:21
Dette så jo bra ut. Jeg hadde planer om en T3 doka selv i fjor, men det ble påstått på hjemmefronten at vi trengte flere seter... Hvordan fungerte solfilmen på rull? Ble resultatet greit?
skattejegeren
12-08-2007, 23:38
Hvordan fungerte solfilmen på rull? Ble resultatet greit?
Greit ble det, men ikke noe særlig mer :D . Skulle nok brukt litt mer tid på det. Håper på skyvevinduer etterhvert, så det får holde så lenge. Synes faktisk det hjelper på varmen inne i bilen.
skattejegeren
05-01-2008, 21:39
Hei igjen alle sammen. Lenge siden jeg skrevet noe her på forumet. Ble litt opptatt arbeidsmessig og tiden flyr som kjent. Bilen har det heller ikke skjedd så mye med og brukt litt tid på å grue meg til EU kontrollen. Tok endlig mot til meg og fikk vist den i går. Med unntak av en parklyspære som hadde tatt kvelden på vei til kontrollen, var alt i orden. Ikke en eneste feil fant de. :D :D . Så da skulle det vel bare være å fortsette med klargjøring til sommerens turer :safari: . Men så har jo snøen kommet da. Å av en eller annen grunn så har jeg aldrig plass til noe bil i garasjen :cry: . Der står jo motosykkelen min, som også trenger litt stell før sommeren :lol:
taigagreen
07-01-2008, 14:15
Vet godt hvordan det er å flere biler stående ute vinterstid... Fått mot, du har jo en knallbil der 8)
vBulletin v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.