PDA

Se full versjon : Kjøledunk for vann.

Reisende Mac
20-06-2008, 14:08
Nå som Gin&Tonic-sesongen er på full fremmarsj, er jeg på jakt etter en sånn kjøledunk med tappekran. Jeg husker fra min oppvekst at vi brukte slikt på hytta etc. Det er da snakk om en rund isolert dunk (type kjøleboks e.l.) med toppmating. Denne rommer alt fra 2-3liter og opp til kanskje 8-10liter. Det er også en tappekran, slik at man kan tappe rett i glass fra den.
Noen som skjønner hva jeg er på jakt etter? -og evt hvor jeg får kjøpt slikt over disk?

freshmaker
20-06-2008, 14:49
Skjønner hva du mener.. Min tidligere arbeidsgiver i caravanbransjen hadde sånn, sett med to stk i forskjellig str. tror jeg.. Hvis jeg ikek har misforstått nå da..

Er det sånne du mener: http://www.maxfritid.com/site/fritid/vis_produkt_2008.php?page_id=670&produkt_id=9526

Harald Hansen
20-06-2008, 15:23
Jeg har en lignende, og den kjøpte jeg på den caravanforhandleren ved motorveien på Kjellstad i forifjors.

Reisende Mac
20-06-2008, 15:36
Jeg var innom Caravan Shop på Kongsberg, de står som forhandler for Max Fritid, og de hadde disse i 'nettbutikken' sin. Men, der møtte jeg liten vilje til å forstå hva jeg mente. Svaret var bare at 'det har vi ikke'.
Jeg får vel ta turen til Kjellstad....

freshmaker
20-06-2008, 15:54
Maxfritid delenr skal holde for at de skal kunne bestille, og de kan ha det på en uke..

Skrotsnokelaget
20-06-2008, 21:02
Tipper du får det hos jernia eller pytt og panne. Jeg har kjøpt på auksjon hos netthandelen.