PDA

Se full versjon : Egen nettbutikk for safariutstyr

Harald Hansen
22-10-2008, 15:45
Snublet over denne i sted: http://www.safarigear.co.uk/

Jeg er litt skuffet over at de ikke fører tropehjelm... :mrgreen:

Reisende Mac
22-10-2008, 18:24
Ooooh! Tropehjelm ja! Det hadde passet så usannsynlig bra til Lee-Enfield'en min :elg:

Reisende Mac
16-11-2008, 20:32
Vel, nå har jeg bestillt en bukse og noen skjorter herifra, så da gjenstår å se om de holder hva de lover.

Harald Hansen
16-11-2008, 21:56
Men ingen tropehjelm?

Reisende Mac
16-11-2008, 22:44
de hadde visst ikke....

Reisende Mac
30-11-2008, 15:19
I følge butikken skulle buksestørrelsene bestilles i henhåld til de mål man faktisk måler på seg selv. Vel, jeg fikk en bukse som var altfor stor til meg. Fikk en god knyttneve innenfor i livet, og buksebena måtte brettes opp drøye 10cm. Det ser altså ut til at det samme gjelder her, som med f.eks dongribukser. Man må trekke fra ca 3" på alle mål.
Jeg måler meg selv til å ha en livvidde på 36", men alle mine dongribukser (som passer) er 33" i livet...
Jeg bestilte også to skjorter i størelse large (etter tips fra butikken, regnet ut ifra buksestørrelse). Den ene skjorta er nok et nummer for stor, mens den andre passer helt fint. (de er fra forskjellige produsent).
Totalinntrykket av klærne er gjevnt over meget bra! Jeg kommer til å bestille mere, men da i mindre størrelser. Det er mulig å returnere varer innen syn dager dersom man angrer, og innen 30 dager ved bytte etc av ting som ikke passer.